עדכונים בהצערה וחידוש העור – ד”ר אכי פרידמן

 

רבות מתחדש בנושא פופולרי וטעון זה בשנים האחרונות ביחס לתפיסת העולם בתחילת הדרך. בעבר, היוו חומרי המילוי אמצעי לשיפור קמטים ופגמים. הבוטולניום (בוטוקס) הוסיף  ליכולותינו לטשטש קימטוטים באזורים מוגדרים. כיום בהביננו טוב יותר את התהליכים וככל שאיכות התכשירים משתפרת מתפתחות שיטות “הולסטיות” יותר המנסות להתמודד עם הסיבות להזדקנות העור ולתת מענה שלם, טוב ומהותי יותר לבעיה.

 

כיצד באה לידי ביטוי הזדקנות העור?

הזדקנות העור ובעיקר עור הפנים מתבטאת באיבוד נפח מהותי בעיקר בשליש המרכזי של הפנים. הזדקנות זו נגרמת משלוב של גורמים שונים ובעיקר התקדמות השעון הביולגי וחשיפה לשמש ולחומרים רעילים שונים (עשן סיגריות, פיח וכד’). כל הגורמים הנ”ל מביאים להפחתת האלסטיות ודלדול שכבת השומן התת עורית ובנוסף לכך קיימת גם ירידה במסת עצם הגולגולת עקב שינויים במאזן הסידן בגוף. כל אלו כמו גם הצורך להכיר ולשלוט במבנים האנטומים ובתפקודם הפזיולוגי מכתיבים צורך ברור ומקצועיות נטולת פשרות ונסיון עשיר בכדי להתמודד עם אתגרים אלו.

 

“עיצוב מחדש”

כיום כבר לא ניתן להסתפק ב”מילוי הקמט” אלא נדרשת מיומנות ל”עיצוב מחדש” של הפנים לשם האדרה באזורים מסוימים, תיקון פגמים באזורים אחרים וסיוע לבניה מחדש באזורים שאבדו את נפחם וצורתם המקורית. יש צורך בהכרת מאגר החומרים הקיים ובחירת האיכותי והמתאים ביותר למקרה הספציפי. לדוגמא, בעת טיפול בשפתיים רצוי להחזירן למצבן בשנים הראשונות ולא להביא לידי מילוי מופרז, חסר פרופורציה ולעיתים מכוער. אלו רק מעט מן השיקולים, האפשרויות והמגבלות עליהם יש לתת את הדעת בבואנו להצעיר ולשחזר את מראה העור. ונחוצים ידע, נסיון והכרה ביכולות בכדי להגיע לתוצאות מיטביות.

כמו בנושאים רבים אחרים קיימת חשיבות קריטית לאמון שבין המטופל למטפל לשם השגת היעדים.

[ninja_forms_display_form id=”19″]

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?