פורום רפואת עור, דרמו-אסתטיקה ולייזר

החמרה IPL לאקנה ופילינג כימי

חזרה

הדיון הזה מכיל 0 תגובות, ויש לו משתתף 1, והוא עודכן לאחרונה ע״י  חסויה לפני 2 שנים, 4 חודשים.

  • מאת
    תגובות
  • #13952
     חסויה

    שלום, הגעתי לרופאת עור בעקבות פוסט אקנה(פיגמנטציה לאחר אקנה) וקומודונים לבנים ומעט פצעונים… היא המליצה לי לעשות IPL לאקנה ואז לייזר לחידוש העור.. לאחר כמה טיפולי IPL היא הוסיפה פילינג כימי (מנגזרת ויטמין A) ישירות לאחר טיפול הIPL… ולאחר כשבועיים נהייתה לי החמרה מטורפת בעור.. המון פצעים גדולים דלקתיים.. מצב העור לא נרגע (ועבר כבר חודש וחצי מאז).. הרופאה טוענת שייתכן שהייתה לי רגישות לנגזרת ויטמין A

    שאלה 1 ) האם זה נכון היה לעשות לי פילינג כימי ישר אחרי הטיפול IPL? האם זה לא גרם לסטרס בעור? כי קראתי במקומות שאם יש אפילו קצת פצעים אסור לעשות פילינג כימי.

    2) אני משתמשת בדוקסלין ומכיוון שהיא לא רואה ככ שיפור בדלקתיות היא הוסיפה לי קרם של -לה רוש פוזה (אפקלאר דואו פלוס…אשר מכיל חומצה אלפא הידרוקסיות וחומצה לינולאית האם יחד עם הטיפולי IPL +דוקסלין הקרם הזה לא עלול לגרום לגירוי?…

    אני אובדת עצות.. אשמח לתשובות נרחבות לבעיה.. הרופאה אמרה שאם היא לא תראה שיפור עוד כחודשיים נתחיל רואקטן ואני ממש לא מעוניינת בזה.. על-מנת להימנע מרואקוטן באתי אליה ועוד במצב שהעור היה ממש קל.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

צרו עמנו קשר

© 2019 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?