הכל על פילינג CO2 לייזר

חזרה

עונת התחדשות העור

כתמי שמש, כתמי גיל, קמטים, פיגמנטציה לאחר היריון, רפיון העור וצלקות ניתנים לשיפור ניכר באמצעות טיפולי פילינג
התוצאה: עור בריא, צעיר, מוצק ורענן עם מרקם אחיד, חלק ונעים למגע

 

ישנן מספר סיבות לפגמים במראה ובמרקם העור. בגיל צעיר צלקות אקנה וכתמים בעור כתוצאה מחשיפה לשמש ונזקי עישון.

אצל חלק מהנשים שינויים הורמונאליים בתקופת ההיריון וההנקה גורמים לשינויים בעור, ביניהן פיגמנטציה, אקנה ושיעור יתר.

בגילאי 40 פלוס, כתוצאה מתהליכי ההתבגרות, חלים שינויים רבים בגוף: כוח הכבידה הגורם לירידה במסת השרירים ולרפיון עור הפנים, איבוד סידן והצטמקות הגולגולת, נסיגת השומן התת-עורי, הפחתה ברמת גמישותו כתוצאה מירידה בייצור סיבי אלסטין וקולגן.

נזקים נוספים לעור שנראים לעין עם השנים: כתמי שמש, כתמים כתוצאה מנזקי עישון, תרופות מסוגים שונים, כל אלה גורמים לגוון עור לא אחיד, לדלדול עור ולאובדן הברק והזוהר שלו.

 

כיצד ניתן לשפר את מראה עור הפנים ללא טיפול כירורגי?

“כמובן שהימנעות מחשיפה לשמש ללא הגנה והפסקת עישון יכולים לסייע במניעת החמרת מצב העור, אולם לשיפור הנזקים שכבר נתנו אותותיהם בעור הפנים,  לרפואת העור יש היום המון מה להציע”, אומר ד”ר אכי פרידמן, מומחה ברפואת עור ומין, דרמו אסתטיקה ולייזר, מנהל רפואי של מרפאת i SKIN CLINIC .

לדבריו, “אחד הטיפולים היעילים שאינו דורש טיפול כירורגי, הוא פילינג לטיפול בעור שסובל מכתמים, קמטים, חריצים, יובש ומראה חסר ברק”.

 

מהו טיפול פילינג?

לדברי ד”ר אכי פרידמן: “טיפול פילינג נועד לחדש ולהחיות את העור, באמצעות קילוף מבוקר של שכבת העור העליונה, במטרה להסיר את רקמת תאי העור המתים.  בגילאי 40 ומעלה טיפול פילינג מטפל בפגעי הזמן שנוצרו עם השנים. בכל גיל וגם בקרב צעירים מגיל 30, מטרת הטיפול לשמר את מראה ומרקם העור הבריא ולדחות כמה שניתן את הזדקנותו.

לסובלים מצלקות אקנה להן יש גם השלכות חברתיות, ניתן לעבור טיפול פילינג בגיל צעיר יותר, יחד עם זאת לא מומלץ לפני גילאי 20-22, כל עוד האקנה פעיל”, מסביר ד”ר אכי פרידמן.
טיפולי הפילינג נבדלים בעומק קילוף העור והשיטה לקילופו. בשיטה הוותיקה הפילינג מבוצע באמצעות חומרים כימיים ובשיטה המתקדמת ביותר, מבוצע פילינג באמצעות לייזר CO2 , שמאפשר להתמקד גם באזור נקודתי ולקבוע את עומק הפילינג בדיוק רב יותר – עומק החדירה של קרן הלייזר, העוצמה, פיזור האנרגיה ברקמה והתאמת הטיפול לכל חלקי הפנים, בהתאם לנזק הקיים.

בשתי השיטות המטרה היא זהה – יצירת כוויה מבוקרת על שטח פני העור. כאשר יתקלף הגלד כעבור מספר ימים, יגדלו תאי עור חדשים בעלי גוון אחיד ובהיר יותר. הכתמים בעור מתבהרים וברב המקרים מוסרים לחלוטין, קמטוטים וצלקות מיטשטשים והופכים לעמוקים פחות, גם במקרה של צלקות אקנה. בנוסף, נבנים סיבי אלסטין וסיבי קולגן חדשים שאחראים על גמישות ומיצוק העור.
הטיפול בפילינג נועד להעניק לעור הפנים, הצוואר, גב היד ואזור המחשוף, מרקם חלק ומראה בריא יותר ורענן, תוך שמירה על המראה הטבעי”.

 

כיצד מתאימים את סוג טיפול הפילינג לסוג העור ולמרקמו?

Shining skin – פילינג עדין ושטחי, נועד להעניק לעור מראה קורן ורענן בתוך מספר ימים. טיפול זה מתאים לחידוש תאי העור למטופלים שסובלים מכתמים שטחיים בעור וקמטים עדינים, למטופלים צעירים שרוצים לדחות את תהליך הזדקנות העור ואפילו לקראת אירוע משמעותי וחשוב, כאשר מעוניינים בהופעה רעננה וזוהרת.

הטיפול שמבוצע באמצעות לייזר CO2 , מלווה בתחושה של עקצוצים קלים, עם כאב מינימאלי. זמן ההחלמה עומד על 3-5 ימים בממוצע, במהלכם תיתכן אדמומיות.

תוצאות הטיפול בפילינג Shining skin,  נשמרות למשך כשנה עד שנתיים, בהתאם למצב העור לפני הטיפול.

 

Medium Peeling – פילינג בדרגה בינונית שמתאים למי שכבר סובל מכתמים כהים וגדולים יותר ומקמטים עמוקים יותר. הטיפול מבוצע באמצעות לייזר CO2  בשכבה עמוקה יותר של העור ולכן מבוצע תחת הרדמה מקומית. זמן ההחלמה עומד על  5-7 ימים בממוצע. תוצאות הטיפול נשמרות למשך שנתיים עד שלוש שנים, תלוי במצב העור לפני הטיפול.

 

Ultra Peeling – מיועד לקילוף שכבת עור עמוקה, לאנשים שסובלים מפיגמנטציה, כתמים עמוקים וצלקות נרחבות כדוגמת צלקות אקנה וכן לעור בוגר וחרוש קמטים. 

הטיפול מבוצע  באמצעות לייזר CO2  בשכבה עמוקה יותר של העור ולכן מבוצע תחת  הרדמה מקומית או בחדר ניתוח. זמן ההחלמה עומד על  7-10 ימים בממוצע.
תוצאות הטיפול נשמרות למשך 3 עד 5 שנים, תלוי במצב העור לפני הטיפול.

 

איך לעבור טיפול פילינג בבטחה?

10 המלצות של ד”ר אכי פרידמן:

  1. חובה לעבור אבחון מקיף של סוג העור כדי להתאים את סוג הפילינג ועומקו וכדי לשלול בעיות עור אחרות כגון גידולים או שומות שנדרש להסירן.
  2. אם נמצאו גידולים או שומות יש להסירם לפני טיפול הפילינג ולשלוח את הרקמה שהוסרה לביופסיה.
  3. עור כהה עלול לסבול לאחר טיפול פילינג מהיווצרות פיגמנטציה כתוצאה מתהליך צריבת העור, לכן התאמת סוג הפילינג לסוג העור חשובה ביותר.
  4. הזמן המתאים ביותר לטיפול פילינג הוא בעונת הסתיו והחורף, מאחר שלאחר הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש למשך 1-3 חודשים, בהתאם לעומק הקילוף שבוצע.
  5. לפחות חודש ימים לאחר הטיפול, יש למרוח קרם הגנה ולחבוש כובע, בכל יציאה במהלך שעות היום.
  6. למעשנים, מומלץ להפסיק לעשן. בין כל גורמי הסיכון להם גורם עישון, הוא מזיק גם לעור הפנים וגורם ליצירת כתמים וקמטים חדשים. למי שממשיך לעשן לאחר טיפול פילינג, התוצאה הרצויה של טיפול הפילינג תישמר לתקופה קצרה יותר.
  7. חשוב להקפיד על שתיית מים מספקת כדי לשמור על לחות העור.
  8. מכיוון שטיפול פילינג גורם לכוויה מבוקרת בעור, במהלך 30 ימים לאחר הטיפול, חובה למרוח משחה לטיפול בכוויות (ביאפין) מספר פעמים ביום.
  9. ניתן לשטוף את הפנים בעדינות כבר ביום הראשון לאחר הטיפול, יחד עם זאת אסור לשפשף או לגרד את הפנים, כדי שלא להאיץ את תהליך הקילוף.
  10. אסור לאפר את הפנים במייק אפ, פודרה וסומק למשך מספר ימים עד שבועות, תלוי בעומק הפילינג. מותר לשוב ולהשתמש באיפור פנים רק לאחר ביקורת הרופא המטפל ורק בתכשיר שאושר על ידו, זאת כדי למנוע אפשרות של היווצרות פיגמנטציה.
[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?