חידוש העור ושיפור המרקם

חידוש העור ושיפור המרקם

[ninja_forms_display_form id=”19″]

חידוש העור ומרקם הפנים.

חידוש, הידוק ושיפור מרקם העור תוך טיפול בעזרת לייזר/קרן אור ברקמות המתרופפות, בעור המדלדל ובהרחקה מהירה של התאים המיותרים ניתן היום להגיע בתוך זמן יחסית קצר לשיפור ניכר ומשמעותי במרקם ובמראה הגלובלי.
באמצעות מכשירי הלייזר המתקדמים המצויים במרפאה ניתן לגרום לשגשוג ויצור מוגברים של קולאגן ואלסטין ללא כל פגיעה בשכבת העור העליונה.
אי לכך המטופל/ת מסיימים את הטיפול עם אדמומית קלה הנעלמת בד”כ תוך מספר שעות אולם לאחר סדרת טיפולים ניתן להבחין כי מרקם העור השתפר, התמצק ופגמים רבים שהיו בו קודם השתפרו בצורה משמעותית. זאת כאמור לאחר פעולה קלה, לא פולשנית, לא כואבת ושאינה מצריכה זמן החלמה.
יש לזכור כי קיים ערך מוסף ניכר לביצוע ” תחזוקה שוטפת” להגנה ושמירה על איכות העור ומרקמו. תחזוקה כזו טוב שתתחיל בתקופה בה העור מתחיל לאבד מגמישותו ומאיכות מרקמו ולא להמתין עד למצב מתקדם.
 
הצלחה טיפולית מרשימה יכולה להתקבל תוך שימת דגש על תחזוקה מתמדת זהירות מחשיפה מופרזת ובלתי מבוקרת לשמש, הימנעות לחשיפה לכימיקלים (עשן סיגריות וזיהום אוויר) ושמירה מתמדת על לחות העור.

לשאלות נוספות השאר/י את פרטייך ונציג מהמרפאה יצור עימך קשר בהקדם

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?