טיפול באקנה פעיל

טיפול באקנה פעיל

[ninja_forms_display_form id=”19″]

טיפול באקנה פעיל – טיפול שלושת השלבים

לצעירים הסובלים מאקנה פעיל ואינם יכולים או אינם מעוניינים לקבל טיפול תרופתי, נתאים את טיפול שלושת השלבים, טיפול שהוא ייחודי למרפאת i SKIN CLINIC .

טיפול שלושת השלבים מבוצע באמצעות מכשור לייזר מתקדם ואיננו כרוך בכאבים.
הטיפול מפחית את פצעי האקנה ומשפר את מראה ומרקם עור הפנים באופן ניכר.

השלב הראשון כולל טיפול במכשיר הלייזר clear skin. קרן הלייזר המגיעה לשכבת העור העמוקה, גורמת להפחתת פעילות בלוטות החלב וכמות החיידקים המצטברים בהפרשה השומנית.
בשלב השני, אנו מבצעים טיפול לזירוז התהליך הטבעי של התחדשות העור באמצעות מכשיר הלייזר clear lift. טיפול הלייזר מאיץ בניית סיבי קולגן ואלסטין המהווים את היסודות של תאי העור. התחדשות העור תורמת לצמיחה של רקמת עור חלקה יותר, נקייה מפצעים ומפחיתה את הסיכוי להיווצרות של צלקות אקנה.
השלב השלישי מבוצע על ידי קוסמטיקאית רפואית במרפאתנו וכולל ניקוי פנים המותאם לעור דלקתי.

 

מיכשור הלייזר המגוון והמשוכלל הקיים במרפאה יודע לטפל בחיידקי P. ACNE שהם החיידיקים הפעילים ובבלוטות החלב במצבים של אקנה פעיל. סדרה של טיפול פעם בשבועיים במשך 4 טיפולים משפרת משמעותית את מצב האקנה ומאפשרת המשך חיים רגילים תוך ביצוע טיפול תחזוקה אחת למספר שבועות. במקרים בהם יש אקנה פעיל וצלקות כעדות לפצעי בגרות בעבר, ניתן בעזרת המיכשור הקיים במרפאה לבצע בו זמנית טיפולים בנגעי אקנה פעילים ובצלקות אקנה בו זמנית. משמעות הדבר היא כי לאחר סדרה של טיפולים מתקבל שיפור משמעותי שמקורו הן בשיפור מצב הפצעים הפעילים והן בשיפור הסימנים העוריים הנותרים לאחר הפצעים. 

הטיפולים הללו יכולים להתבצע מבלי לשנות או לשבש את אורך החיים הרגיל ולבעלי כל גוון עור והם מהווים פתרון יעיל ואיכותי לכל אותם הסובלים מאקנה ואינם מעונינים בטיפולים הקונבנציונלים המוצעים.

לקבלת יעוץ ואבחון אישי מאת ד”ר אכי פרידמן השאר/י את פרטייך ונציג מהמרפאה יצור עימך קשר בהקדם

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?