פורום רפואת עור, דרמו-אסתטיקה ולייזר

רואקוטן ונזק בלתי הפיך לשיער

חזרה

This topic has 2 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני שנה 1, 10 חודשים by Noy.

  • מאת
    תגובות
  • #13497
     עדי
    אורח

    אני בת 25, לקחתי רואקוטן 8 חודשים לפני 5 שנים בגיל 19. חודשיים-שלושה אחרי סיום הטיפול התחילה לי נשירת שיער מוגברת והשיער שלי הידלל, עם תקופות טובות שהנשירה פחתה קצת והוא התמלא, ותקופות שבהן הוא נשר כמו אחרי טיפולי כימותרפיה והשאיר לי רק חוטי שיער. מאז ועד היום אף פעם לא חזר לכמות שהייתה לי פעם. קראתי קצת באינטרנט על הנושא ונחשפתי לעשרות מקרים של אנשים שסיפרו שלאחר שלקחו רואקוטן התחילה להם נשירה איומה, השיער איבד את רוב כמותו וגם אם המצב השתפר קצת השיער מעולם לא חזר לעצמו גם שנים אחרי. כל השנים האחרונות הלכתי לכמה וכמה רופאים, עשיתי בדיקות דם, אין לי שום חוסרים, מחלה, בעיה הורמונלית או כל דבר אחר. אין שום סיבה נראית לעין לנשירת שיער, אין לי מקרים של התקרחות במשפחה, אני בריאה, אוכלת טוב, עד גיל 20 היה לי שיער שופע ומלא, וחודשיים אחרי שלקחתי את התרופה הנ”ל התחילה נשירה איומה ודילול משמעותי שנמשך עד היום.
    כל הרופאים שקראתי את תשובותיהם לשאלה הזו אצל אחרים ענו תשובה דומה – שנשירת שיער היא תופעת לוואי אפשרית של רואקוטן במהלך הטיפול, שאם מתרחשת אמורה לחלוף זמן מסויים לאחר סיום הטיפול. ובכל זאת, כל כך הרבה אנשים מספרים את אותו הדבר. האם קיים סיכוי שהתרופה הזו פוגעת בשורשי השיער או בקרקפת וכו’ וגורמת לנזק ארוך טווח של נשירה ודילול משמעותי ש*לא* נפסק לאחר סיום הטיפול, ואף מתחיל לאחר הסיום?

    #13805

    יש לבדוק את נושא הנשירה באופן פרטני ולנסות ולשפר את המצב בהתאם לתוצאות הבדיקה.

    #38675
     Noy
    חבר

    היי, מה הסיכו שאת עדיין רואה את הפורום הזה ויכולה להגיד מה עשית? אם יש מה בכלל?
    אותה תופעה מזעזעת כמו שלך, כבר שנה וחצי אחרי הפסקה ולא נשאר שיער כמעט.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?