טיפול במחלות עור

טיפול במחלות עור

[ninja_forms_display_form id=”19″]

טיפול במחלות עור

מחלות העור הינן אתגר אבחוני וטיפולי כאחד. העור הינו האיבר הגדול בגופנו וניתן למצוא הן מחלות עוריות והן מחלות המבוטאות בעור אך משליכות על בעיות באבירם אחרים בגופנו.

אבחון וטיפול מתאימים הן למחלה והן למטופל הפרטני הינם המהות של רפואת העור.

במרפאה ניתן מענה למגוון מחלות ובעיות עור ובניהן:

פסוריאזיס
פסוריאזיס הינה תופעה עורית גנטית המלווה אנשים לאורך חייהם בהטבות והחמרות לסירוגין. התופעה הינה חוצה את כלל האוכלוסיה ושכיחותה כ-2% וחומרתה משתנה.
רפואת העור יודעת לתת מגוון רב של טיפולים בכדי לאפשר לסובלים ממחלת הפסוריאזיס להמשיך ולנהל אורך חיים תקין אולם לשם כך נדרשים לפעמים טיפולים ארוכי טווח ו/או שמירה עיקבית על הפן הטיפולי המניעתי.

אטופיק דרמטיטיס
אטופיק דרמטיטיס הינה מחלה הפוגעת בעיקר בתינוקות וילדים אולם, במקרים רבים עשויה להיגרר גם לגיל הבגרות. מאופיינת בגרד ניכר, יובש עורי ותפרחות הנוטות להופיע בעיקר בתקופות של עונות המעבר ובעונות בהן האוויר יבש.
הטיפול בתופעות אלו עשוי להיות ארוך ולדרוש הקפדה ארוכת טווח כמו גם התמדה בטיפול מונע בכדי לצמצם את תדירות הופעת הנגעים ואת חומרתם. לעיתים נחוצים כללים התנהגותיים מסוימים בכדי לשפר את איכות החיים.

קופרוז
קופרוז הינה תופעה עורית המתבטאת באדמומיות בפנים תוך הבלטה של כלי דם עדינים. תופעה זו הולכת ומחמירה עם הגיל ועשויה להיות בעלת משמעות אסתטית.
ניתן לטפל בתופעה זו תוך שימוש באמצעים מקומים כמו גם טיפול בלייזר.

ויטילגו
ויטיליגו הינה תופעה אוטואימונית אשר בה מופיעים כתמים בהירים במספר מקומות אופיינים בגוף. במקרים מסוימים תופעה זו עשויה להתרחב לאזורים נוספים ולכסות קטעי עור גדולים. קיימות מספר אופציות טיפוליות לתופעה זו אבחון מוקדם וטיפול יעיל עשוים הן לשפר את התופעה הקיימת והן למנוע את התרחבותה.

סבוראה
סבוראה הינה תופעה נפוצה בקרב גברים ונשים כאחד. במסגרתה קיימת פעילות יתר של בלוטות חלב באזורים מוגדרים בהם ריכוז בלוטות החלב הינו גבוה במיוחד. קיימים כיום מספר טיפולים העשוים להקל משמעותית על תופעה זו.

רוזאציה
רוזאציה הינה תופעה עורית מוכרת המשלבת מספר הפרעות במספר רבדים עוריים. התופעה הינה אתגר טיפולי לא פשוט וקיימים כיום מגוון של טיפולים מקומים, טיפולים סיסיטמים וטיפולי לייזר העשויים להקל משמעותית על התופעה.

אקזמה דיס-הידרוטוית
תופעה עורית המוגבלת בד”כ לעור כפות הידים ולעיתים גם לעור כפות הרגלית המתבטאת בעור יבש, סדוק ומגרד. לעיתים שלפוחיות לאורך האצבעות.
התופעה מופיעה אצל בעלי מקצוע שונים עקב מגע חוזר ונשנה עם חומרים כימים כגון: דלקים, שמנים, דבקים וכד’ או אצל כאלו החשופים למים וסבון בצורה תכופה.

פטרת עור וציפורנים
אחת התופעות הנפוצות והמטרידות הן מבחינה רפואית והן מבחינה אסתטית. התופעה נובעת בד”כ מהידבקות במקומות ציבורים או מהיגיינה נחותה (רגל לא מאווררת, נעלים מחומרים לא איכותיים) התופעה מדבקת ולפיכך עשויה לפגוע באותו מטופל באזורי גוף שונים (כפות רגלים, משפעות) או להדביק את בני הבית (פטרת ציפורנים). ניתן להתמודד עם תופעות אלו הן בטיפולים מקומיים והן בטיפולים תרופתיים יעודיים.

לשאלות נוספות השאר/י את פרטייך ונציג מהמרפאה יצור עימך קשר בהקדם

כיצד להתמודד עם עקיצות יתושים?

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?