פורום רפואת עור, דרמו-אסתטיקה ולייזר

עקיצת חרקים Pediculus corporis

חזרה

This topic has 0 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 6 שנים, 3 חודשים by markfel15.

  • מאת
    תגובות
  • #21049
     markfel15
    חבר

    שלום ד”ר פרידמן
    לפני כחודשיים וחצי בדירה שאנחנו גרנו הייתה מכת חרקים, סביר להניח מסוג Pediculus corporis. עקצו ביום ובלילה. אחרי עקיצה הייה כתם נפוח אדום עם פפולה באמצה וגירוד חזק. לפעמים הייה אפשר לראת את החרקים בודדים.
    הזמנו הדברה, עברנו לגור אצל חברים. שבועיים לאחר הדברה נכנסנו לדירה כדי לעשות כביסה לחלק בגדים שלא זרקנו (לא גרנו בדירה בזמן זה). חודש לאחר הדברה נכנסנו לדירה חדשה עם ריהוט חדש.
    שבועיים לאחר כניסתנו לדירה חדשה אצלי שוב התחילו עקיצות אבל בסיגנון אחר. לפעמים בכלל לא הרגשתי עקיצה ולפעמים הרגשתי כמו דיקור עדין מאוד גם ביום וגם בלילה. הסימנים על העור גם השתנו: כתם קטן מאוד, בלי פפולה כמעט בלי גירוד. אשתי טוענת שאותה וגם את התינוקת לא עוקצים ושעקיצות האלו הן רק בדימיון שלי. בכול מקרה אני מחליף בגדים וחפצי שינה כל יום. במשך חודשיים וחצי האלו ראיתי רק פעם אחת את החרק בודד על החולצה שלי.
    מתעורר בלילה מרגשת העקיצה וגם במשך היום סובל מעקיצות האלו.
    מה זה יכול להיות? האם פשפשים האלו סרדו וחזרו? מה אפשר לעשות? או שזה בכלל לא פשפשים אלה תגובת מע’ חיסונית לרעלים (חומר הדברה לדוגמה)?
    אני זקוק לתשובתך, תודה מראש
    מארק

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?