הסרת כתמי גיל ושמש

הסרת כתמי גיל ושמש

[ninja_forms_display_form id=”19″]

הסרת כתמי גיל ושמש

כתמים הקרויים כתמי גיל ושמש הם כתמים המופיעים בד״כ לאחר שנות חשיפה לשמש ובעיקר באזורים של גב כף היד, אמה, חזה עליון (דקולטה), פנים וקרקפת אצל המתקרחים.

כתמים אלו הם בד״כ מטרד אסתטי והטיפול בהם הפך לאחרונה זמין, יעיל ומהיר בעזרת מכשירים הפיקיים אור בעוצמה גבוהה (IPL) ושילוב עם קרינת רדיו (RF) ע״י שימוש במכשיר זה בשילוב שתי האופציות ניתן לטפל ולהעלים את הכתם המצוי בעומקים שונים בעור תוך פגיעה מינימלית בשכבת האיפדרמיס העליונה וכמובן תוך כאב זניח.

הטיפול מתאים לכל טווח הגילאים, כאמור מלווה בכאב מועט אם בכלל ועשוי להביא לשיפור משמעותי במראה העור ובמרקמו בכל אזורי הגוף בהם קיימים כתמי גיל ושמש. בהתאם למצב העור ולמידת פיזור ועומק הכתמים ניתן לבצע החל מטיפול בודד ועד סדרה של כ-4-5 טיפולים בהפרש של מספר שבועות בין טיפול לטיפול.

לאחר כל טיפול ניתן להבחין בהתכהות האזורים המוכתמים ובאדמומיות קלה באזורים האחרים, תופעות החולפות תוך מספר ימים. ההתנהלות בימים אלה הינה רגילה למעט הצורך להימנע מחשיפה לשמש.

במקרים מסוימים ניתן לצרף לטיפול מכשיר לייזר נוסף CO2, המשייף את הכתם משכבת העור העליונה ומחדש גם שכבה זו ובכך להשלים את הטיפול העמוק יותר המתבצע בעזרת מכשיר ה-IPL.

פיגמנטציה

עורנו מפתח לעיתים סוגי פיגמנטציה שונים אשר מקורם מסיבות שונות, בניהן גנטיות, הורמונליות, תגובה לטיפול תרופתי, שימוש בתכשירים קוסמטים וכד’.

פיגמנטציה כזו עשויה להתפתח באזורים שונים כמו לחיים, צדעיים (אזורי מצח ורקה) , מעל השפה העליונה, מתחת לאוזניים ובצוואר.

פיגמנטציה כזו עשויה להיות מורכבת מגוונים שונים ולעיתים משילוב של מספר גוונים ומרובדי פיגמנט בעומקים שונים בעור. חשיפה מצטברת לשמש לאורך השנים עשויה להחמיר ולהעמיק את הפיגמנטציה.

כעקרון יש לנסות ולטפל בפיגמנטציות כאלה תוך התייחסות לרבדים השונים בעור בהן הן מצויות. לפיכך, ישנו גם סדר הגיוני לשילובים השונים.

תכשירי הבהרה שונים, בנפרד או בשילוב, עשויים להביא להבהרה ולהאחדה ניכרת של הגוונים ובכך להכשיר את הקרקע לשימוש בתכשירים נוספים / אחרים או לשילוב של מכשיר IPL  בכדי להתקדם ולשפר את התהליך.

תהליכי הבהרה אלו הינם תהליכים הדורשים זמן וסבלנות כמו גם הימנעות מחשיפה לשמש לאורך כל הטיפול ועשויים להביא להצלחות לא מבוטלות של העלמת הפיגמנטציה.

ניתן ליצור שילוב של טיפול עם מכשיר CO2, IPL  וחומרים כימיים באופן נקודתי בכדי להתמודד עם כתמים עקשנים המתפרשים לעיתים על מספר רובדי עור.

לשאלות נוספות השאר/י את פרטייך ונציג מהמרפאה יצור עימך קשר בהקדם

תמונות לפני ושלושה שבועות לאחר טיפול

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?