פילינג קוסמטי

פילינג קוסמטי

[ninja_forms_display_form id=”19″]

פילינג קוסמטי

קילוף וחידוש העור הינן אחת התופעות המוכרות והידועות למראה רענן ובריא.
כל אדם מבצע פעולת קילוף עדינה ברחצה היומיומית תוך שימוש בסבון / ספוג / ליפה אולם פעולה כזו דורשת חזרה תדירה היות וזהו למעשה תהליך של נקיון פני השטח וחידוש מינימלי של תאי אפידרמיס עליונים. קילופי עור למטרות קוסמטיות בעזרת חומרים טבעיים בוצעו כבר לפני אלפי שנים עוד במצרים העתיקה תוך שימוש בחלב, יין ובהמשך תוך שימוש תוצרי פירות (מיץ לימון) שניצלו את הימצאות חומצות לימון (חומצות אלפא הידרוקסיות) להשגת המטרה. לקילופים טבעים אלו התווספו עם השנים קילופים מכנים שנועדו לשפר את התוצאה. בקילופים אלו נעשה שימוש בגלעיני פירות, ספוג קשיח, אלמוגים מרוסקים ואבקות שונות נוספות.

קילוף העור יכול להתבצע במספר אמצעים שונים ולעיתים קרובות יש צורך ומקום לשלב בין מספר אופני טיפול בכדי להגיע לתוצאה איכותית יותר. כיום מבוסס קילוף העור על שני מרכיבים עיקרים:

  • קילוף כימי
  • קילוף בלייזר

מטרת הפעולה בשני המקרים היא הסרה של השכבות העליונות של העור תוך פציעה מבוקרת של השכבה האמצעית (הדרמיס) של העור. שילוב שתי הפעולות הנ”ל מביא לריפוי ויצירה מחדש של שכבות העור העליונות תוך העלאת אחוזי בקולאגן והאלסטין וקבלת מרקם חדש מבריק, מהודק וזוהר לעור.

באופן היסטורי התבצעה חלוקה של עומק הקילוף לשלשה עומקים (פילינג).

פילינג שטחי, פילינג בינוני ופילינג עמוק.

בפילינג הכימי עומק הקילוף נקבע ע”פ סוג החומר שבשימוש (TCA, תמיסת יסנר, חומצות אלפא הידרוקסיות, חומצות בטא הידרוקסיות , פנול) , ריכוזו ויכולתו הטכנית של הרופא המבצע את הקילוף. בפילינג באמצעות לייזר, ניתן לקבוע בדיוק רב את עובי השכבה אותה ברצוננו להסיר. במכשירים החדשנים הקיימים היום בשוק ניתן גם לבצע טיפול בתצורת “רשת” ((FRACTIONAL ABLATIVE הגורמת לפציעת העור לסירוגין (בדומה ללוח שחמט) ובצורה זו נגרמת פגיעה בחלק מהעור בעוד חלקים אחרים נותרים תקינים דבר זה משיג בצורה יעילה את המטרה ומאפשר לעור להשתקם בצורה טובה.

פילינג שטחי

מה זה?
מדובר בקילוף שכבת העור עד לעומק 0.4 מ”מ , פילינג כזה יכול לעיתים להתבצע אף בעת הפסקת הצהרים ויעילותו בכך שהוא משפר מהותית את שכבת העור העליונה גורם להפחתה ולעיתים העלמה של כתמי פיגמנטציה שטחיים ולעיתים מביא לשיפור בקימטוטים עדינים.

למי מתאים?
פילינג שטחי עשוי להתאים לנשים וגברים החשים כי עורם “עייף” זקוק לרענון או  לפני ארוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה, טקס בעבודה וכד’

תוך כמה זמן רואים תוצאה?
התוצאה ניראת לעין כבר לאחר יומים שלושה וזה גם משך ההתאוששות הנדרש לאחר פעולה כזו עד להעלמות האודם המקומי הנלווה.

לכמה זמן זה מחזיק?
כמו במקרים רבים אחרים יש לבחון את התוצאה ע”פ גורמים גנטים, חשיפת עבר בלתי מבוקרת לשמש, חשיפה לחומרים כימים וכד’.

פילינג בינוני

מה זה?
מדובר בקילוף שכבת העור עד לעומק של כ- 0.7 מ”מ , פילינג כזה מוביל לשיפור משמעותי במצב עור הפנים, במרקם העור, מחיקת כתמים ושיפור והטבה בקימטוטים באזורי הפנים השונים.
פילינג בינוני יכול להתבצע גם מאזור צוואר, חזה, אמות וגבות ידים. גם באזורים אלה ניתן להגיע לשיפור משמעותי במרקם והעלמת כתמי גיל ושמש.

למי מתאים?
מתאים לגברים ונשים כאחד, מי שחש כאשר מביטים במראה כי ברצונם להעלים נזקים שונים שנוצרו עם הזמן בעורם והמבקשים שיפור משמעותי במרקם העור, באיכות ובמראה העור.

תוך כמה זמן רואים תוצאה?
לאחר קילוף בינוני ניתן לשפוט את תוצאת הפעולה כ-4-6 שבועות לאחר ביצוע הפעולה.
יש לזכור כי תיתכן אדמומית ונפיחות קלה ובהמשך קילוף של עור הפנים בשבוע שלאחר ביצוע הפעולה. האדמומית עשויה להימשך בעוצמה פוחתת למשך כחודש. קיימת התויה ברורה להימנעות מחשיפה לשמש לתקופה של כשלושה חודשים לאחר ביצוע הפעולה.

לכמה זמן מחזיק?
כמו במקרים רבים אחרים יש לבחון את התוצאה ע”פ גורמים גנטים, חשיפת עבר בלתי מבוקרת לשמש, חשיפה לחומרים כימים וכד’. כפונקציה של כל הגורמים הנ”ל אמור הפילינג הבינוני להחזיק בין 3-5 שנים.

פילינג עמוק

מה זה?
קילוף עמוק מטרתו חדירה עד לעומק אמצע הדרמיס ומטרתו שיפור משמעותי בקמטים עמוקים, צלקות אקנה ופגמי עור עמוקים אחרים, קמטוטים סביב הפה, קמטוטים סביב העיניים, צלקות מאבעבועות רוח וכד’. קילוף עמוק בנוסף מביא לשיפור משמעותי במרקם העור, באיכות העור ואף יוצר אפקט מתיחה מסוים.

תוך כמה זמן רואים תוצאה?
תוצאת התהליך ניראת בברור לעיין כבר לאחר חודש ימים והולכת ומשתבחת בתקופה שאח”כ. ניתן לשפוט את התוצאה לאחר כשלושה חודשים.
תהליך הקילוף העמוק הכימי מתבצע בד”כ בחדר ניתוח ובנוכחות מרדים הדואג לטשטוש המטופל/ת לפרק זמן של כחצי שעה. המטופל מתעורר כשהוא חבוש עם מסכה ביולגית משקמת לפרק זמן של מספר ימים ובהסרת המסכה עדין ניתן לראות אדמומית ונפיחות לתקופה של כשישה שבועות. נדרשת הימנעות מחשיפה לשמש ומפעילות קוסמטית לפרק זמן של חודשים לאחר הטיפול.
קילוף עור כימי עמוק הינו טיפול חד פעמי.
תהליך קילוף העמוק בלייזר מתבצע בד”כ בקליניקה לאחר אילחוש מקומי. במשך מספר ימים לאחר הפעולה ישנה אדמומית ותהליך של קילוף העור. האדמומיות ונפיחות יכולה להימשך לתקופה של מספר שבועות. נדרשת הימנעות מחשיפה לשמש ומפעילות קוסמטית לפרק זמן של חודשים לאחר הטיפול.
קילוף עור עמוק בלייזר יכול להתבצע בטיפול חד פעמי או בחלוקה של 2-3 טיפולים בכדי להשיג את התוצאה.

לכמה זמן מחזיק?
כמו במקרים רבים אחרים יש לבחון את התוצאה ע”פ גורמים גנטים, חשיפת עבר בלתי מבוקרת לשמש, חשיפה לחומרים כימים וכד’. כפונקציה של כל הגורמים הנ”ל אמור הפילינג העמוק להחזיק בין 5-7 שנים.

לשאלות נוספות השאר/י את פרטייך ונציג מהמרפאה יצור עימך קשר בהקדם

[ninja_forms id=71]

© 2024 - All rights reserved to Dr. Acky Friedman           |           Privacy policy           |           Site built by Subsmash

שינוי גודל פונט
ניגודיות

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?